Vores klinikker

AGATA Privathospital

Topmoderne lokaler i centrum af Frederikssund, kort fra frederikssund station og med parkeringspladser foran døren.

På AGATA Privathospital i Frederikssund findes der 2 store operationsstuer hvor der foretages primært plastikkirurgiske operationer samt kosmetiske behandlinger med botox, fillers, PRP (vampyr) & Skinpen.
Her afholdes forundersøgelser til kosmetiske og plastikkirurgiske operationer.

AGATA AESTHETICS

Eksklusive lokaler i hjertet af Hellerup, kort afstand fra stationen og med parkering lige foran døren.

På AGATA Aesthetics i Hellerup foretages der kosmetiske behandlinger, som laser IPL, botox, fillers og microneedling.
Det er muligt at købe hudpleje produkter og blive rådgivet i hudplejerutiner og hudtype.
Der foretages også forundersøgelser til plastikkirurgi, kosmetiske behandlinger og kontroller efter din operation.

[wpr-template id="22418"]